CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, January 9, 2013

소원을말해봐

alhamdulillah...tinggal lagi satu subjek jer lagi...

Ya Allah...semoga permudahkan aku menjawab peperiksaan dan pekerjaan aku yang lain..
AMIN..

hari ini, aku nak share satu cerita...(^^)

adalah hamba Allah ni..membuatkan aku rasa curious......at first, aku perasan die ada la favourite few of my tweets... but i don't mind pun at that time...it just it makes me wonder if that person is his/her 恋人.
it because one of my friends that he/she might has a 恋人. so....aku pun relax jer..wat pe nak mengelabah...LOL

few days lately, that person sent me a message... just SALAM...
and i replied.
kinda curious...so, i asked his/her 'apa hajatnya??'

then, he/she replied 'yes'


tapi, reply dia lambat sangat la....hahahahhahaha...cuak gak la nak jawab...tapi..xde la x selesa dengan pertanyaan dia...aku ok jer...xde masalah...kalo yea pun apa yang aku sangka....nak wat camne..jawab jer la...


possilbilities jawapan bagi possibilities soalan yang dia nak tnye ialah:
- saya dah lama x contact since that person deactivate dia punya account 
- last, saya hanya baca melalui blog jer...


tapi...tu la..banyak2 kawan dia satu tempat belajar...外人 macam aku ni dia tanya...huhuhu...

adakah aku menganggu anda berdua??

미안해...
미안해....
미안해....

p/s: maaf la kalo anda salah seorg yang sedang membaca blog ku ini..kalo yea, balas la msg ku dengan kadar segera..:)
pps: asal bulan 1 ngan 2 mesti mood aku jadi BLUE mcm lagu 빅뱅..LOL (^^)

0 comments:

Post a Comment