CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, January 7, 2013

done RP 1

alhamdulillah.....Allah telah permudahkan urusanku..
makin ku cinta pada Mu..(^^)

selamat hantar aku punya research project part 1...
(tapi, lpas exam nak wat review paper untuk published paper.another serious business after exam..)

lepas ni boleh fokus untuk exam...

-environmental engineering (9th Jan '13)
- food preservation (11th Jan '13)

2 more papers to go...

x sabar nak abes exam...!!!

SEMOGA DIPERMUDAHKAN URUSAN HAMBA MU INI YA ALLAH..

x sabar nak abes exam sebab:

-nak baca buku "The Hobbit" (because aku peminat tegar THE LORD OF THE RING)
ikutkan hati memang aku nak beli satu set buku die..memandangkan dah hujung semester, tunggu hujung tahun pulak la...hihi..saja nak wat collection sendiri kat rak buku..(^^)


hehehe... lagu baru dengar...lagu J-Rock la...
x ramai yang minat rock2 ni kan..:)



tapi not bad la diorg ni..aku suka genre j-rock yang macam ni..xde la pakai make-up beria..geli aku tengok..yang ni macam simple jer...boleh la masuk otak bile study...(mungkin untuk aku jer...:P)

0 comments:

Post a Comment