CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, February 1, 2013

jangan merumitkan bende yang senang...

xde jodoh??
 ada penghalang??

berkenalan, berkawan dan bercinta bagai nak rak..

end up dengan orang lain...

at the end orang kata
"cinta selepas kahwin"
sweet gileerrr...

k fine...
whatever...

ak nak menjawab persoalan di atas
"ada penghalang??"--> sebab ko x mulakan first step...
jumpe jer la..2 pihak...kalau tanpa cincin tanda x boleh ke???
kalo sengkek sangat beli cincin yang biase2 jer xboleh ke???
as the conclusion, ko sendiri yang menghalang diri ko. sebb ko x memulakan LANGKAH PERTAMA...
B******T


arrghhh!!!!!!!!!
aku tengah geram...
dengan kelembapan diorg ni......

"xde jodoh??--> dah ko x mulakan langkah pertama..mmg melepas la...


AKU DAH CAKAP DAH...MASUK LINE JER TERUS..XNAK DENGAR...
SEKARANG APA DAH JADI..............

SUME MELEPAS...
NASIB LA..
LPAS NI AKU MALAS NAK AMIK TAHU APA2 YANG BERKAITAN DENGAN BENDA2 MACAM NI....

AKU X MAU AMIK TAHU...

SEBAB AT THE END AKU YANG SEDIH/BENGANG/MARAH...

p/s> kalau korang suke dengan sesapa yang korang minat, just gtau straightforward nak kawen dengan orang tu...jangan buat orang perempuan menunggu lama. last2 kamu(bagi yang lelaki) yang akan melepas...

pp/s> untuk diri aku..teruskan berdoa dan berusaha agar satu hari aku dipertemukan jodoh yang baik(beriman, bertanggungjawab,jujur, penyayang dll) dengan cepat...AMIN...



0 comments:

Post a Comment