CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, December 25, 2011

it's no longer how it used to be...

ASSALAMUALAIKUM...KOMBANWA...GUTEN ABEND...

hye semua!!!post ni dibuat sebelum final exam bermula pada minggu depan dan minggu depan gak tahun baharu akan berganti.

'kenapa aku buat post ni sedangkan minggu depan nak exam?'

sebabnya
>>
>>>>


nak luahkan perasaan sahaja.untuk pengetahuan, buat sem ke-5 aku ni, aku balik rumah tidak sekerap yang selalu...sungguhpun aku balik rumah ni pun, bukannya aku dapat berjalan keluar pun...
kereta xde sebab abang aku dah kerja dengan kawan dia....(kawan2 doakan yea, rezeki abang saya dipermurahkan oleh-Nya dapat keuntungan besar drpd pekerjaan dia...insya Allah..:))
so, lepak la aku di rumah...so, xde la menarik mana stay kat umah ni kan???
THAT'S WHY i prefer stay kat hostel compared balik rumah...

tapi aku kesian ngan mak aku la...
sape la x kesian ngan mak sendiri kan???huk3..nak jadi si tanggang ke???oh no k??

しかし...

aku tak boleh tulis sepenuhnya di sini....orang kata membuka aib...kan??

ya Allah kuatkan lah hati hamba-hamba Mu ini....tiada tempat lain yang boleh hambu Mu ini mengadu selain kepa Mu...
dalam sujud hamba Mu ini mengadu dengan rasa kerdil di hadapan Mu.....kuatkan lah hati hamba-hambaMu ini...


aku rasa tu jer yang aku mampu buat ketika ini.....
....
..
.
.
.

apa perasaan korang kalau orang yang korang sayang  hiding something from you and wouldn't share about it.
doesn't it looks so fishy???even not allowed to touch he/her belongings??
with sudden a bad  tempered..
...
..
.
.
.

ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!



xpe...what  goes around comes around.....
hari ni ko sakit hati orang...someday,you'll pay for it!!!!
coz I DON'T CARE ANYMORE!!

sebelum final start, aku nak buang segala runsing kat kepala hotak ni...
jangan disebabkan masalah individu ni akan menjahanamkan result exam aku...
coz we, women are not  STUPID!!! 

1 comments:

midn said...

uk replica watches, combining elegant style and cutting-edge technology, a variety of styles of replica breitling watches, the pointer walks between your exclusive taste style.

Post a Comment