CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, August 10, 2011

tak ku sangka

ASSALAMUALAIKUM...GUTEN TAG...こんにちわ。。。

semalam aku baru sahaja berkesempatan 'blogwalking' kawan-kawan ku setelah tidak berbuat demikian hari...saje jer..sekadar ingin mengetahui perkembangan cerita mereka.huhu~

siapa sangka seorang lelaki juga mengharapkan cinta sepertimana yang aku menulisnya di dalam blog aku ini...iyalah...selama ini, aku kenal tentang pasal lelaki,.they don't really into stuff like jejiwang ni...huk2..sorry boys..i really i don't know a lot about..haha..

apa2pun..menarik juga kita mengetahui apa pandangan mereka tentang cinta dan mengharapkan cinta daripada seseorang..(^_^)

Thanks for sharing it pal!!hik2..semoga anda juga akan bertemu dengan bakal zaujah anda tidak lama lagi dan Allah membalas doa mu itu berkat kesabaran mu itu...:)

p/s>>aku plak bile lagi???

0 comments:

Post a Comment