CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, August 7, 2011

RAMADHAN TIBA LAGI..(^_^)

ASSALAMUALAIKUM...GUTEN ABEND...こんばんわ。。。。


bulan Ramadhan akan menjelang tidak lama lagi...keterujaannya amat ketara.ayahku salah seorang AJK surau sibok dgn persiapan untuk menyambut Ramdhan yang bakal menjelang lagi sehari...dan pada esok malam kita akan kita akan memulakan terawikh yang pertama.keesokan harinya, kita mula berpuasa.

pada ketika itu, bagi sesetengah orang merasakan masa berlalu dengan lambat. bagi ku pula, tidak.hal ini kerana, ibuku sibuk menjalankan projek beliau pada bulan puasa ini iaitu meniaga kuih raya. jadi, pada tahun ini aku berkesempatan membantu ibuku membuat kuih raya.kerana sejak 2004  aku tidak berkesempatan untuk menolong ibu aku membuat kuih raya.

jadi dengan kesempatan yang ada ini, saya akan cuba yang terbaik untuk berbakti kepada ibuku yang bersusah payah untuk mencari duit untuk kami adik-beradik.(walaupun aku hanya dua beradik)

 
salam ramdhan ye kawan2..(^_^)

0 comments:

Post a Comment