CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, September 10, 2012

sentap

ASSALAMUALAIKUM...GUTEN NACHT...こんばんわ。。。

baru2 ni, ada la wat blogwalking.boring2 xde keje kat ofis baca la blog someone...
pengisian dia sgt2 menarik...yang boleh membuatkan diri ni cermin diri balik...sehingga rasa muka ni ditampar setelah membaca penulisan beliau.

it's about a girl who choose Islam as the way of her life..
that's one thing..
the next thing, that makes me impressed about her is that--->kepatuhan dia dengan tuntutan agama sangat2 aku tabik...
 after she converted, she started to wear proper hijab-->memakai tudung yang labuh, berstoking kaki and etc....

yeah..i wear hijab....tapi, sempurnakah pemakaian aku tu??

persoalan untuk diri ku...

.
.
.
.
kenapa aku mempersoalkan??

'cukup la kan pakai tutup cover rambut n leher..'

memang tutup...tapi, mematuhi ke apa yang disyariatkan dalam Al-Quran...???

untuk ingatan diri aku dan juga sahabat2 aku yang lain..
kadang2 aku ada menasihatkan kepada sahabat aku agar melabuhkan tudung mereka...
bukan nak berlagak bagus...
berlagak pandai..
bajet 'alim'...

well at least, i try to save u all that's all..
and also peringatn utk diri aku gak yang ...

A
.
L
.
P
.
A

apa yan disyariatkan oleh Allah??

watch and learn here...

jom praktikkan!!!

OJO KELALEN!!!

0 comments:

Post a Comment