CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, April 11, 2012

stressful semester

ASSALAMUALAIKUM...GUTEN ABEND...こんにちわ。。


rasanya dah lama x update blog kan???hahahha....bz la gak semester ni...nama pun dh tahun ke-3..bulan sept ni aku dh masuk tahun ke-4..

WAH~
WAH~~
WAH~~~~~


macam x caya kan dah nak masuk tahun terakhir aku belajar dalam bidang engineering ni..hahaha
so far, alhamdulillah xde yang sangkut..berjalan dengan lancar...

semester ni banyak program nak kena buat...2 industrial visits ( plant design and food science and tech.)
pergh....
another one is program ethics. my group will be doing the turtle sanctuary...'Yertle the Turtle'..
semoga berjalan dengan lancar mungkin akan dijalankan pada cuti mid-sem ni..which means another 2 weeks to go..

kene kumpulkan dana utk kumpulan kami..nak harapkan bajet fakulti mungkin x mencukupi..huhu~
aku pulak dijadikan sebagai ajk program..wah~
x pernah2 jadi...program..alasan suara aku kuat.x yah nak pakai siren..
CEH!!!!

hahaha~

semester ni, favorite subjek aku kali ni ialah bioreactor engineering.sebab lecturer dia best!!
aku ADMIRE kat dia..sebab dia dl amik phd kat germany..
(anyway, lecture tu 'madam' k..)
hahaha~

x tau la kalo org lain x ske ngan cara die mengajar cmne...:)
len org lain citarasa..aku suka mcm ni...bukan yang expect sume mende ko dh tau macam salah satu subjek yang aku amik sem ni yang mnyebabkan aku kecut perut sebelum masuk kelas dia..huhu~
tp, sampai skunk ak x buka2 buku dia..huhu~
bahaya ni....i need to do something before our first test...kne kumpul markah banyak2 ni...
plus, sem ni aku dh start wat industrial training...i need to submit the resumes..so far, aku x dpt mana2 calling...huhu~

adakah sebab result aku kurg memuaskan atau aku ni perempuan???

so, everyday aku kne check email..mana la tau dh dapat jawapan ke...tp, xde call pun yang masuk..:(
kadang2 mende tu pun bley jadi isu...
moga2 dipermudahkan...:)

jadinya, lepas ni every weekend x leh nak balik selalu..sebab nak siapkan kerja..huhu~

tp, internet kat umah la yang laju..sebab malas nak g fakulti..walaupon menyeberang jalan jer..hahaha~

K LA.. lpas ni aku kene rajinkan diri ni lagi..:P

insya Allah after ethics program nnt, aku update blog lagi..dpat tgk penyu bertelur x??huhu~

0 comments:

Post a Comment