CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, April 23, 2012

terasa

ASSALAMUALAIKUM...GUTEN TAG...こんにちわ。。。

akukah yang banyak terasa ke apa???

ntah la.....bila orang tegur pasal suara aku ni, kekadang terasa la gak..kuat sangat la..semangat sangat la...kononnya perbuatan ku itu memalukan...bagiku, tak tahu la siapa yang patut malu..adakah aku yang patut malu, atau mereka....itulah persoalan yang bermain di minda ku ketika aku ditegur begitu...

kadang-kadang mahu sahaja aku ingin bertanya kepada mereka, "nape???apa masalah plak??"
suka hati  la kan??kalo dah tak boleh terima aku, so what???
geram gak la..bile aku senyap, tanya plak knape....aku pun jawab la..."senyap itu lebih baik drpd berkata"
abes cerita...sebab malas nak jadikan isu tu panjang..

sebab itu, aku kadang2 lebih suka tidak terlalu rapat dengan orang.sebab nanti pasti akan ada isu yang tidak puas hati..sebab tidak semua orang akan puas hati dengan kita kan??kalau nak kata aku tak puas hati kat orang tu ada jer...tapi, watpe nak berkata pasal orang tu..dia yang akan dapat pahala.bukan aku...aku sedar sape diri aku.takde la bagus sangat kan...so, SEDAR2 LA NADZEERAH...

K FINE!!!
AKU SEDAR...

AKU KENE JADI PROFESSIONAL DALAM MENGATASI STRESS DALAM BEKERJA DENGAN ORANG SEJAK DARI SEKARANG...

BARULAH ORANG HORMAT DENGAN KITA...

THINK TO BE A POSITIVE PERSON IS BETTER THAN SAY SOMETHING BAD ABOUT PEOPLE.RIGHT??!!




0 comments:

Post a Comment